Pffft.

Har jag pluggat flitigt idag? Svar: NEJ! Bajs, jag suger på att verkligen göra något jag måste. Kommer knappt ihåg sist jag verkligen pluggade stenhårt? Long time no see! Aaae, jag MÅSTE plugga hela kvällen. Om ni ser mig hänga på msn, säg åt mig att logga ut!! :P Haha, extrema återgärder krävs! Som tur var börjar jag ett imorgon, så får gå upp i tid och plugga då. Fan, då har vi Nationella Writing. Och det har jag glömt läsa igenom! Wow, märker ni kollen jag har? Imorgon skiter jag i plugget fullständigt, för då är det match som gäller! Mot BK Vingen. Det kommer bli galen match, det vet jag redan nu! Dom är galna crazyyyy!

Om jag verkligen inte orkar plugga mer tänkte jag berätta lite om mina närmaste vänner här! Haha, okeeey, vem bryr sig? Men ändå, kan ju vara lite spännande va. ;)

P.S. Jag skickade in Dagens Ris till Corren sen och klagade på mina trötta ben som får stå upp i bussen varje dag. Mobboffer, yes. D.S




Imorgon ska jag se ut som honom. Keps och så menar jag då.

Pusss.!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta gärna om dina närmaste vänner,vore kul att höra :)

2008-10-20 @ 19:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0