Ryktet säger...

  • Ryktet säger att Karro kommit hem levande ifrån Stockholm. Dock kan man tolka hennes berättelse om den heta natten från två helt olika synvinklar. Ren lögn eller full sanning? Jag tror vi måste höra med den andra partern för att få en klar bild av det hela.
  • Ryktet säger att det står en galen Halloweenfest på schemat imorgon. Malin som nekade påstår sig ha en rolig kväll framför sig med skolböckerna. Frågan är om hon istället inte spenderar den med sin pojkvän? Vi är förvirrade.
  • Ryktet säger att Natalie är spårlöst försvunnen. Vart har hon egentligen tagit vägen?
  • Ryktet säger att Sofia och Malin sitter framklistrade framför Idol. Pålitliga källor säger att Sofia även denna fredag avgudar Lars framträdande, hur hemsk det än låter. Jag blir lika irriterad varje gång.

    / ED.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vet du, du borde vara rätt stolt över mig. Jag avgudade det inte den här gången, även om han är galet rolig! Det passar inte i Idol tyvärr och jag hoppas att han är seriös nästa gång för då kommer jag fan att dö :)

2008-11-01 @ 17:24:11
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0