Ryktet säger..

  • Ryktet säger att Karolina har förflyttat sig norrut i Svearike för att spendera en hetnatt tillsammans med en Uppsala bo.
  • Ryktet säger att en viss David försöker göra ett tappert försök i att vi ska införskaffa oss Xbox 360. Frågan är, vad leder detta till? Total isolering.
  • Ryktet säger att the Ulvan inte uppdaterat sen igår morse. Kanske har hon grävt ner sig i tankarna på någon av sina dreamboys. Jag menar, vem skulle bli förvånad?
  • Ryktet säger att Krabban klättrar uppåt på bloggtoppen. Dock har en pengasvacka drabbat våran fina kontinent vilket gör det hela lite oturligt.

/ ED.


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha jag garvar ihjäl mig här hemma. det STÅR ju t.o.m. varför jag varit lite off. och ändå tror du något sådant om mig. neejdu, och jag har dessutom fått ett par grabbar till att dregla efter, inte på grund av utseende den här gången dock.... :O :P

2008-10-29 @ 14:59:14
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/
Postat av: Karolina

hahaha, emma emma ! ;) ligger på hotellrumet just nu, så det är ju sant, men det där med uppsala kan ju du och jag ta och diskutera när jag återkommer hem ;)

2008-10-29 @ 21:35:22
URL: http://karooolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0