Söndag.

Heey! Ursäkta väldigt dålig uppdatering men jag har inte riktigt hunnit. Mysig dag igår! Var på stan med Karro. Dock sjönk vårat humör big time när vi insåg att gratistårtan var slut. Fan. Men lika snabbt som vårat humör sjunkit gick det upp igen när Malin kom och joinade oss ett tag. Hade lovat Karro att färga håret så visst. Tror hon var en aning nervös där ett tag. Och jag med. Jag har aldrig färgat på någon, men det sa jag inte förens jag färgat klart! ;) Resultatet hade tydligen blivit uppskattat, så tur var ju det! Pyste hem till en aning trött Malin på kvällen. Hon såg lagom mysig ut när jag kom dit. Haha. ;) Vi tog en promenix i jakt på godis som slutade med godispåse gånger två. Men, man måste ju leva lite! ;) Talade ut hann vi ju med också. Haha, vi är alldeles för hemlighetsfulla! Resten av kvällen spenderades i Malins soffa med godis, en tiggande hund och stundtals en sovande Malin. Får ju inte glömma att Malin for upp ur soffan, in i förrådet och kom utrullandes med inlines, halsduk och ögonbindel på sig. Alltså, haha, varför blir jag inte förvånad längre? :P Well, lika spännande varje gång man är med henne alltså! Men mys hade vi allt och det kändes lagom behövligt. Var ett tag sen! :)

Idag taggades det match. Blev däremot lite otaggat när vi inte ens hade fulla kedjor. Menmen, vi jobbade på ändå och vann tillslut med 2-1! Gaaaaaah, så skönt!!

Nu ska jag pysa till grannarna och sitta barnvakt till åtta. Jag tänker sätta på en film åt dom. För jag tänker inte missa Gossip Girl. Tänker inte..Sen får vi se vad som händer! :) Känner för mys med "Deliciousfive" ;)

 

Äsch, lägger in alla bilder.
Ostabilt? Näääva!


Pussss!

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha, stabilt YES!

2008-10-26 @ 16:12:47
Postat av: Sofia

POSARN! haha, yess :D

2008-10-26 @ 18:53:54
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0