Tisdag.

Kort dag idag. Började inte förens klockan ett. Kände mig lite chill på väg till skolan idag. Keps, skarfs och Converse. Puuh, vet inte ens hur man ska beskriva min stil? Igår var det stövlar, idag converse. Well, lite förändring har väl aldrig skadat! Det enda skolan bestod av var att skriva en Engelskauppsats om språk. Okej, det gick inte toppen direkt. Men, ingen verkar tycka det gått bra så? Aaa, vi får helt enkelt se! Slutade tidigt, men då var det bara att pysa hem för plugg. Har skrivit klart allt men nu är det bara tio dataskrivna sidor jag ska lära mig tills på torsdag. ;) DET SKA GÅ!!

Ska snart åka till Skäggetorpshallen för att spela match. Har nyss brännt en CD eftersom Mia ska ta med sig sin bergssprängare till uppvärmning. Hög taggning, såklart!! Men, BK Vingen står på schemat idag. Tror jag fortfarande har kvar lite smärta sen vi mötte dom för ett år sen. Då var dom helt grazy! Vi får se hur det blir idag. ;) I vilket fall ska jag springa och slita som en idiot idag. Spelar vi dåligt eller inte ger 110 % ska vi ha fys en timme efter matchen. Och jag lovar, våra tränare är fullt seriösa med det..:O


 


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0