Tisdag.

Oj, ännu en dålig uppdatering, men igår kunde jag verkligen inte. Dömde som sagt småbarn i skolinnebandyn. Dom var ju lite crazy alltså. För att inte tala om föräldrarna! Herregud, vad dom skämde ut sig! Mitt i matchen började dom skälla ut mig och Carro för att det stod fel siffror i seketariatet. Inte våran sak överhuvudtaget. Sjukt hetsiga på ungarna var dom med. Stod och skrek "vad fan gör du, Rasmus? Du kan ju inte passa!" Till en sexåring. Jag blev upprörd. Och sååå tydligen toppning i ungefär varenda lag. Alla tjockisar blev bänkade. Låter taskigt men så var det faktiskt. Annars höll Carro och jag på att dö av skratt när en unge kom ut på planen i solglasögon. Solglasögon var det ja. Alla andra barn hade innebandy skyddsglasögon. Men inte den här killen inte, han hade kolsvarta solglasögon och dessutom hade han en klubba där det var hål i bladet. Haha, stackaren alltså. Aaae, börjar det bli mycket skolinnebandyprat nu? Joo, det börjar det. Aja, efter matcherna stannade vi kvar där och snodda saker ifrån kiosken och satt och pratade. Mysmys. Ronja och Carro alltså. Vet i fasen vad jag skulle göra utan er! Ni är så sjukt bra så det finns inte!
Direkt när jag kom hem från Collegium kom Henke hit. Vi låg och kollade på TV och pratade till tre i natt. Lagom trötter just nu. Men trevligt var det. :)

Ska ta och hoppa in i duschen nu. Sen blir det nog stan med Malin och Maria. Ikväll är det restaurang med ett tjejgäng eftersom Karro fyller på lördag. Tönten blir stor alltså! ;)

Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0