Tisdag.

Ärligt, det finns knappt något skönare än att vara hemma medans alla andra går i skolan! ;) Försökte slita mig upp imorse för jag ska hinna med allt plugg. Dock klev jag inte upp så tidigt som jag hoppats men, jag hinner nog med en hel del ändå! Nu när det är så mycket i skolan måste man försöka ta vara på roliga tillfällen där man faktiskt kan koppla av! Jag har ett sånt tillfälle ikväll, nämligen träning. Där försöker jag alltid släppa allt och bara koncentrera mig på att ha kul och åtminstonde försöka springa av mig allt annat. Ibland går de, inbland inte! Alla har vi ju dåliga dagar liksom!

Imorse hade pappa tydligen ringt och varit halvt hysterisk över att han hittat en resa till Milano på höstlovet för ett väldigt billigt pris. Hans lycka hade tydligen sjunkit när han upptäckte att det var fel vecka han kollade på. Ååh, vad det vore skönt att åka iväg på höstlovet! Bara komma iväg och slappna av lite. Men jag ska nog inte klaga. Var ju i Spanien med min bästa vän för inte alls länge sen! Och där upplevde jag den underbaraste veckan i hela mitt liv! Ta mig tillbaka!!



Nu skriker böckerna på mig att sätta igång...

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0