Torsdag.

Lika förvånad varje gång, jag överlevde ännu en torsdag! Dödens dag..:S Dock började den inte bra alls. Min broms gick sönder i en kurva så jag ramlade och slog i ganska illa. I armbågen och ryggen. Haha, undra hur många som hört mitt gnäll idag? Men, det gjorde extremt ont ju!! :P Kände mig som en barnunge när jag satt där på marken, hade jätteont, tårarna började rinna och en "kvinna" kom fram och frågade hur det hade gått. Pressade fram "det gick bra, ingen fara. Men tack så mycket." Sen började tårarna rinna ännu mer. Och toppen av grädden gick ett fjortisgäng förbi precis då och började flina. Haaaaaaa, höjden av misslyckad människa! Måste berätta en till sak när jag ändå är inne på cykelfronten. ;) Var sen till skolan efter ramlingen så jag cyklade på som fasen och glömmer helt enkelt bort att bromsarna gått sönder, när jag kommer till Drottinggatan ser jag att det är grönt så jag börjar cykla ännu snabbare. Preciiis när jag kommer fram till korsningen slår det om till rött och jag får såklart inte stopp på cykeln. Det var mer så att jag helt enkelt inte fick stopp utan fortsatte rätt ut i gatan med världens fart medans skolbussen (den bussen alla Folkungabarn åker) får tvärnita mitt framför mig. Fick ge ett litet osäkert smile till chaffisen som såg en aning sur ut. Kan säga att det var milimeter ifrån att jag blev påkörd. Haha, hade allt varit en spännande syn! Aja, min dag är fullbordad i alla fall! :D Kul att man kan dela med sig av sin otur till personer som har hög halt av skadeglädje. Men okej, jag hade också garvat ganska stenhårt! :P Malin tycker det är på tiden att jag köper en ny cykel nu..Varenda gång jag cyklar hem med henne hoppar kedjan. Okej, jag står helt på din sida om att jag borde köpa en ny, Malin! :P Dock inte av Jojo!! ;)

Men, ska ta tag i mitt plugg nu. I boken som jag ännu inte öppnat inför provet på 142 sidor imorgon. GREAT! :D


Joo, stödhjul kanske är den rätta lösningen? Men jag vill ha en rosa cykel, inte blå! :(



 

Pussss!

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahah, jag hade velat sett den där ramlingen alltså!





NEJ FÖR GUDS SKULL (OCH FÖR DIN EGEN SKULL) KÖP INTE AV JOJO!!! :P

2008-10-23 @ 22:55:39
URL: http://glife.se/malins

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0