Torsdag.

Sjukt vad lovet går fort? Fan, orkar inte skolan sen igen. Meeeen, ska ta ut dom sista dagarna till fyllo nu! ;)
Jättemysig kväll igår! Den spenderades ju som sagt hemma hos Carro tillsammans med Ronja. Vi pratade först ut. Höö, mina små psykologer! Det uppskattas, ska ni veta! Sen gick vi till Lambocentrum och köpte godis för ja, hur mycket som helst. Närmare 60 spänn. :O Men vi kom fram till att det springer vi bort på nästa träning! ;) Sen blev vi sentimentala och koncentrerade våra ögon på The Notebook. Buhu, den är för fin den filmen! Aaemen, riktigt mysig kväll! Och jag kan inte ens förklara hur mycket ni betyder för mig! Obeskrivligt!

Ska träffa Carro inne i stan om ett tag. Jag ska däremot hålla i mina pengar den här gången! ;) Sen ska jag till Motala (?) och kolla på bil för att sen åka in till stan igen för filmkväll med lite folk hemma hos Farre! Fullfart idag, men de gillar jag! :)
Gäller ju att passa på! ;)




Raaaaawr!

Pusss!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

super schnyyyyyyyyggg heder du!

2008-10-30 @ 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0