Tröttast.

Jag vet, jag borde inte sitta här. Borde sitta totalt nerkörd i böckerna men ärligt, nu i en halvtimme skiter jag fullständigt i det. En halvtimme som kommer bli en timme och sen två timmar. Det vågar jag nästan lova! Men äsch, samtidigt vet jag att jag verkligen måste plugga nu. Hinner inte imorgon, knappt på onsdag och inte på torsdag. Ledsen, men träningarna går före plugget just nu. Inte bra, jag vet! Skolan sen var ganska tråkig. Förutom i matsalen när vi körde "flafff" på väggen. Höhö, dom andra fattar nog..Har i alla fall köpt mig lite pluggodis så, det kanske kommer gå lite bättre? Någon liten pys käkade ju godis idag så, efter det här är vi lika! ;)

Annars blev jag så arg så jag nästan kokade över imorse. Hatar med stort H personer som lägger sin väska på platsen bredvid sig när bussen är smockfull. Alla trycks verkligen in i skolbussen. Då kan man ju fan inte lägga sin väska bredvid sig och ta upp en plats? Samtidigt som man ger blickar som "haha, din idiot. Vad synd om dig som får stå upp nu när min rosa Snobbenväska tar upp en plats." Aaae, kasta dom är det enda jag säger! Nu är jag arg och ska fan skicka in Dagens Ris till Corren som inte slänger av så dumma ungar. Eller kanske ska jag omformulera det så jag påpekar att bussen alltid är full istället. Kanske blir bäst så..

Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

go for it emma ;) ut med dryga ungar!

2008-10-20 @ 18:46:17
Postat av: Anonym

/ cissi

2008-10-20 @ 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0