Drifting away.

Aoo, nu har några timmar gått åt till att plugga. Är inte riktigt klar men, ska ta det sista nu och sen lite på bussen! Italienska steg 2 är ju så galet svårt alltså! Om det inte vore för Fredrik skulle jag nog hoppat av för länge sen. Han hjälper mig varje lektion! Vi har en deal att om vi får VG i steg 2 fortsätter vi och läsa ett år till. För då får vi ju åka till Venedig! :D Awoow, det vore party! Har kanske inte pluggat exakt hela dagen..Fastnade såklart framför Andra Avenyn. Och kom inte och säg att det är dåligt tack! ;)

Well, träning snart som sagt. Tisdagar är riktigt långa träningar. Först springning ute i en halvtimme sen innebandy inomhus i 1 ½ timme sen efter det fys i en timme. Men, efter känner man sig ju nyttig som fasen! Sen är ju mina favoriter på träningarna där och gör mig lika glad som alltid! Ni betyder mest!! Annars är det ju typiskt att jag missar varenda Desperate Housewife avsnitt. Blää på det! Och sen är det ju lite irriterande att bussen till blattetorp (woops) ska behöva ta en timme? Illa..Och förövrigt är jag och Lisen lika rädda varje gång vi går av bussen. Going back to the hood, yaaa!

Annars längtar jag till kvällen, (som alltid just nu,) för då får jag ju sms:a med en gullig pys! :) Gratissms for the win!!

Glöm inte det som var! Jag stannar ialla fall kvar.



Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0