Fredag.

Japp, fredag idag. Lika skönt varje gång! Behöver inte ens säga hur lägligt den kommer! Svenskaprovet idag gick åt skogen. Hade verkligen pluggat på helt fel saker. Jävla skit också. Aja, inget att göra åt. Nu sitter jag här och ja, sitter. Känner mig lite smått rastlös..Ensam hemma ikväll men det ser ut som den kvällen kommer spenderas framför min kära mattebok. Har ju prov på måndag och aa, jag fattar helt seriöst ingenting av mattehelvetet. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag hatar räta linjens ekvation, blaabla! Wellwell, kanske dyker de upp något skoj!

Att du inte märker falskheten.

Pussss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan hjälpa dig lite med matten ikväll om du vill (;

2008-10-03 @ 18:27:20
URL: http://glife.se/malins

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0