Dagen.

Lite ovärd dag faktiskt. Fick i alla fall lite plugg gjort. När klockan var efter sex kände jag att det kanske var dags att aluta gå runt i pyjamas och hoppa in i duschen. Ja, ni fattar nog hur seg jag varit idag. Menmen, de kändes ändå lite smått behövande. Vet inte om ni hann se filmen jag la upp tidigare. Efter vissa klagomål och telefonsamtal tvingades jag ta bort den i alla fall..Lite smått synd tycker jag! :( Jag tycker den är rolig, well well. ;) Kanske kommer upp någon annan gång. Haha, aaevars! Won't do that! Hur som helst ringde Karro nyss. Ska cykla lite längre bort i Hjulsbro där det är någon slags chillfest, om jag fattade det rätt? Så Karro räddar kind of min kväll! <3

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0