Fredag.

Nu är jag hemma. Och klockan är halv sex? Galet att man kommer hem så ruskigt sent..Men, var ju hemma hos Karro efter skolan också. Vi satt mest och pratade. Säger det inte ofta, men hon är en mucho bra vän! Aaow, skolan var tråkig och ovanligt jobbig idag. Redan skoltrött...illa. Vissa personer förstör ju dagarna ganska totalt. Inga namn nämnda! Däremot gjorde Carro min dag som kom till Folkunga idag. Eller, varenda måndagar och fredagar blir min favoritdag nu! :)

Ska hoppa in i duschen nu. Sen ta mig ner till Sporthallen för att ta lagfoto och se killarnas a-lagsmatch med Carro, Ronja, Simme och Anton! Det blir nice! :) <3

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, det säger du allt för sällan ! ;P /K

2008-09-05 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0