Kvällen.

Såja, nu har jag pluggat klart för dagen. (Tror jag i alla fall?!) Hur som helst orkar jag inte läsa mer Psykologi. Man blir ju smått förvirrad och känner sig själv lite psykiskt instabil efter några timmar framför den där boken. Wellwell, jag får plugga mer imorgon , om det hinns med. Är träning i fyra timmar nästan direkt efter skolan.. Och efter det kan jag berätta en glad nyhet! Som varit hemlighetsstämplad framtills tisdag kväll! ;) Har inget direkt att skriva just nu faktiskt. Mer än att jag saknade mina gamla klasskamrater mer än någonsin idag. Vet inte varför, vissa dagar gör man bara det! Samuel kommenterade mitt leende efter Malin gått förbi mig i korridoren med : "Emma, varför bytte du klass egentligen? Du ser ju ut som världens gladaste när dom ifrån din gamla klass kommer i korridoren." Egentligen har han väl lite rätt. För jag blir verkligen obeskrivligt glad av att se visa personer! Men samtidigt har jag nog aldrig ångrat att jag bytte! Jag trivs nu och har hittat min plats, tror jag! :) Och den här klassen är mer blandad och det är en bra stämmning! Yepp, nu fick ni veta det också..

Menmen, har slagit vad på att jag ska ligga i sängen om exakt en halvtimme. Bäst jag skyndar..:S

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha du vet att det är himla kul att träffa dig i korridorerna va? :D

2008-09-23 @ 21:06:19
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0