Lördag.

Ursäkta dålig uppdatering. Men känns inte som någon idé att skriva när det inte hände sådär supermycket just nu. Mysigkväll igår. Vi var några tjejer som var hemma hos Becca och hade allmänt roligt. Idag är jag inte pepp alls. Vaknade med en jädrans huvudvärk som aldrig verkar vilja släppa. Och just nu mår jag sjukt illa också. Som sagt, jävligt peppt. Borde ta mig i kragen och städa och plugga nu. Massor prov just nu, men kommer aldrig igång och börjar plugga! We´re in for a hard year! Det känner jag redan nu..:S En hel bunt med prov som är uppskrivna redan. Och min hjärna som fortfarande är inställda på semaster. That's bad! Aaae, borde verkligen ta tag i böckerna nu. Innan jag får panik! Annars är jag ensam hemma ikväll. Kommer nog bara vänta på ett samtal. Som antagligen inte kommer (?) Wellwell, hoppas kan man ju!




Det är så synd att du är så söt.

Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0