Lördag.

Hallo! Vaknade nyss.. Galet skönt att sova ut lite! Trevlig kväll igår. Tog ju då 'jättefint' lagfoto. :S Sen var de ju a-lagsmatch som vi kollade på. Vinst för Linköping IBK! :) Efter matchen gick jag, Carro och Simme och mötte Robin som tog med oss på fest. Lite halv emo fest så vi stannade inte direkt länge. Haha, knäppt folk när jag tänker efter..Efter ha sett sånt ja, emo häng drog vi till Donken för välförtjän glass. Yummie! Aaaow, sen pyste Carro hem och jag och Simme gick neråt Stångån och träffade några av hennes friends. :) Kom hem lagom trött kan man säga.

Roligt väder vi har i Linköping idag alltså! :O Undra om det kan regna mer än såhär?! Hoppas det håller i sig tills nästa vecka medans vi, (förhoppningsvis!!) får massor med sol där nere. ;) Om inte blir jag förbannat ledsen..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0