Måndag.

De är nog på gränsen till att jag aldrig varit såhär trött i hela mitt liv. :S Har (faktiskt) planer på att packa klart, ladda ipoden,kameran, mobilen, fixa nya låtar och förbereda allt för imorgon sen bums i säng. Hum, får se hur jag lyckas med de? Brukar dock aldrig hålla såna saker. Kanske går de bättre idag nu med lite resfeber i kroppen? Resfeber ska man ju ha, det är nästan ett måste alltså.

Hur som helst så var de lugn skoldag. Var på Don't Drink and Drive föreläsning på Katedral. Var minst sagt jobbigt att höra. Har inte sen jag skrev sist om rattfylleri här i bloggen förstått mig på de där med rattfylla. Det är så jävla dumt så det finns inte! Inte nog med att du riskerar ditt eget liv, tänk på alla andras liv som är i fara! Helt sjukt och förbannat sorgligt när det väl händer! Det var i alla fall en anhörig och en ambulansförare som pratade. Ska inte neka att man blev väldigt rörd och framförallt fick sig en rejäl tankeställare! Man tar nog sin familj och sina vänner alldels mycket för givet. Glömmer bort hur viktiga dom egentligen och hur man vore värdelös som människa utan deras närhet. Jag skulle i vilket fall inte stå där jag står idag utan framförallt min familj men även mina vänner! Ni är guldvärda! Jag älskar er allihopa!

Annars fick jag reda på att en jag lekte med när jag var liten var killen som omkom i en moped olycka utanför Linghem för några veckor sedan. Vet inte om ni minns men de var ju en lastbil som började rulla och backade över en kille på moped som omkom ganska direkt, tror jag. I vilket fall som helst så har han bott i mitt område och vi var kompisar upp i senare ålder. Framför allt hans syrra och jag var riktigt bra kompisar. Känns ganska hemskt nu i efterhand, även fast jag inte pratat med han på längre. Senast jag träffade honom var i vintras på SkoPunkten. Och nu finns han inte mer..Känns lite smått overkligt. Vissa saker ska bara inte hända!

Känns som det är god tid att börja packa nu... Hörs senare!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0