Måndag.

Hemma. Och på plats igen. Ny månad, nya tider, nya underbara stunder i skolan! Ni förstår, enligt vissa anonyma är min pepp på skolan alldels för låg, så från och med idag är det ändring på den fronten! Så, jag är inte lika nördig som jag verkar vara när jag skriver att jag älskar att gå till skolan! ;) Skolan var underbar idag, inget speciellt spännande sådär va. :) Pyste hem till Karro efter skolan (eftersom jag inte vågade äta min "mellis" till träningen på stan.) Utnyttjande tyckte Karro. Trevligt tyckte jag! Alltid roligt att ses ju! :D Tänk om du inte bott där Karro, gudars, vad lite vi hade setts då! ;) Enligt Karro är jag dålig på uppdatering, så bara för det ska jag slå till med tre inlägg innan klockan elva ikväll. Hur jag löser de återstår att se! Som sagt, MAQ träning idag. Jag ungefääär dog! Fasen, vikterna vad tyngre än någonsin idag! Skakigt värre. Sen cykeltur hem på det också. Yummie! :D Men titt, nu sitter jag ju här. Glad och lite trött. Så vad fasen, lite träning skadar aldrig!

Imorgon är det Coopertest på gympan. Vill typ "råka" ramla på cykeln och slå i knät eller något. Mm, de vore bra! Sen träning på kvällen igen. I Skägget.. Jag lovar, hagelbössan är med! Och jag hoppas jag kommer hem levande..Naaejva, nu var jag näst intill taskig! :O

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Karro

Nu var du duktig emma, keep up the good work

2008-09-01 @ 22:07:45
URL: http://darliiing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0