Shoot me.

Pluggning var det ja..Hum, ingenting gjort. Läst Historian med ärligt, jag fattar ingenting! Bara för att ni ska få in en inblick i det hela ska jag skriva frågan jag ska svara på: Vilken är tendensen i texten från 1800-talet? Finns det någon tendens i dagens historieundervisning, såsom den presenteras i skolverkets beskrivning? Hur kan man bedöma tillförlitligheten i den bild han ger av händelseförloppet? Okej, ni fattar, eller inte att ni gör..:O SVÅRAST! Annars har jag varit lite duktig och skruvat ihop bord och stolar till min mammi och pappi. Good work girl! Men, min Historia och Psykologi bok verkar vänta på att bli öppna...Lika bra jag gör de!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0