Söndag.

Hello! Precis nyvaken. Not good..Borde sitta och plugga för länge sen. Wellwell, inget att göra åt! ;) Hade en riktigt trevlig kväll igår faktiskt. Började hos Issa med lite brudar. Spelade Twister, åt tårta och lekte lite lekar. Sen kom en hel hög med 92:or som ville komma in. Aow, Issa ville inte ha in mer folk så alla gick till någon Måns istället. Har nog aldrig sett coolare hus alltså! Så festen drog igång där istället, sen kom Hashi med sitt gäng också! ;) Hade som sagt riktigt roligt!  Sen försvann alla tjejer helt plötsligt så det var bara jag, Karro och Emma kvar, så vi gick och la oss i  världens största säng! Tror det var vi tre tjejer plus sex killar som låg där och ändå var de inte trångt (?) Ge mig den sängen alltså! :P Aaaow, sen skulle Karro och Emma med bussen så vi drog oss hemåt! Yepp, men gutt kväll i alla fall! Märkte nu när jag läste igenom att jag skriver ganska mycket onödiga saker? :P Haha, skit samma, läs om ni vill. ;)

Idag blir det plugg gånger 10000! Skit också.





Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0