Söndag.

Ursäkta dålig uppdatering alltså, men har inte orkat skriva. Lite halvseg kväll igår. Eller aa, den var totalt ovärd. Festen sög ganska stenhårt. Inte ens i närheten av 120 personer (?) Well, vi drog till en annan fest och den var lika seg den. Så jag mötte Henke inne i stan runt halv två. Tog bussen till Åtvidaberg och sov där hos honom. Så kvällen blev ju lite värd i alla fall! :) Lite smått seg idag eftersom vi somnade runt halv sex imorse. Puuh, känner mig lite smått overdriven av trötthet. Höhö. När jag kom hem i eftermiddags var de tydligen loppis på min gata? Så ställde ut massa gammal skit och sålde för 100:- Hade inte samvete att sätta högt pris på saker när små jättesöta ungar kommer och sträcker fram händerna med några kronor i. Aaae, dom är allt bra söta ibland! Var faktiskt riktigt mysig stämmning. Grannen som är DJ spelade musik medans dom andra grannarna kom med glögg, ost och kex. Nästan lite julstämmning över det hela. To early, yee!

Väntar på Andra Avenyn nu. Borde väl plugga egentligen, men aja. Det hinns nog det också..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0