Tisdag.

Tjoosan. Sitter i bibblan i skolan. Skulle köra en historiauppgift men det var ju inte så lätt eftersom sidan vi ska använda inte finns längre? Well, vi får chilla lagom! ;) Har Psykologi om ett tag. Slutar halv fyra.. Bluhää, då blir det snabbt hem och plugga lite för sen träning i skägget. Blir väl burretime med Lisen! ;) Aow, träningen består av träningsmatch mot D1. Förlust, frågetecken? ;) Men, första träningen tillsammans med D2 laget idag. Kind of nervös faktiskt. Annars så fastnade hissen förut när några ettor var i den. Dom började tjuta och fick panik. Jag skrattade ganska jättelänge åt det faktiskt, höhö. Skadeglädje, jappjapp! Aaae, ska ta mig uppåt och se om jag hittar Chrille så jag kan slå han big time i 'bokstavsregn'. Höhö, internskämt!

Gotta go! Pusss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: haha inte första gången, men jag brukar va rätt bra på att inte visa det. fråga malin, hon vet vad det handlar om ;)

2008-09-30 @ 16:19:27
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0