Tisdag.

Sådär, äntligen hemma kan man väl säga. Skolan var lagom skön idag. Bara tjejerna som hade gympa vilket ledde till nästan två timmars killerball! Haha, riktigt kul! Efter skolan cyklade jag hem fort som attans för att stressplugga lite. Jag fick ju i alla fall lite gjort, som tur va! Känns ändå som jag kan noll av psykologin? Och provet är i övermorgon. Illa..Men, som tur var slutar jag tidigt imorgon. Då blir det plugg, plugg, plugg! Aja, tog bussen i femtio år till träningen tillsammans med Lisen. Hon är störd den kvinnan, men ack så skön! ;) Fällningar gånger tusen på träningen! Gick faktiskt bra på träningen idag. Hade fys i ja, väldigt länge i alla fall. Vilket var skönt för nu efteråt känner man sig som världens starkaste! :P Men just de, nu till det 'roliga' jag skulle berätta. Eller, för er är det väl inte skitkul direkt men för mig är det de! De har blivit lite strul i lagen så våra nuvarande tränare flyttar upp en serie, till D2 ( den serien jag inte kom i, som jag var depp över ett tag.) I alla fall, dom tycker jag, Ronja, Lisen och Simme har 'visat vart vi hör hemma' som de uttrycktes så nu flyttar vi upp till D2! :D Haha, nu tänker ni säkert "och?" Men, shit så kul! Träna med Carro får vi ju nu också. Aaae, de är great och jag är skitglad!

Nu måste jag ringa Malin för lite rådgivning angående kläder imorgon. Jävla skolfoto. Lika dåligt varje gång! :P

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Lisen

hah inte ens störd , du som är ungesudd :D

2008-09-24 @ 16:55:24
URL: http://www.liisie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0