Torsdag.

Puuh, en hel skoldag avklarad. Jag överlevde knappt. En sak är ju i alla fall säker, skolan är ta mig fan inte rolig! Menmen, tagga till! Bara 2 år kvar då..skit också. Överlevar man? Guess I have to. Yeye, snart är det träning på G. Lagom skönt! Förresten, hittade en skinnjacka på Carlings igår. Är verkligen skitsugen på att köpa den! Men, den kostar en hel del och det kanske är onödigt att köpa en nu? Eftersom det är så jävla kallt här. Jävla Sverige. Och annars har jag redan börjat fjälla. (Anteckna, tack.) Toppen också. Opepp idag, ledsen för det! :P

Imorgon är det helg! För skönt! Antagligen fest med favoriterna imorgon! Vi hoppas på det! ;) Men nu måste jag skynda, för snart kommer Simme hit innan träningen! :)

Some people never change.

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0