Lördag.

Amen tjaaa! ;) Mycket trevlig dag i storstaden igår! Gick och kollade i affärer och njöt av Stockholm och sällskapet! Kom i alla fall hem med en kofta ifrån BikBok! Några kändisar hann vi ju spana in också! ;) Bland annat Sanna Bråding. Woow! Poäng till oss! Aaaemen, mycket mysig dag! Skönt att bara komma bort lite (igen,) höhö. Älskar verkligen Stockholm alltså! Klockan ett på en fredag är stan fullproppad med folk. Händer det här i Linköping? Svar, nej! Stannade hos Mallsi ett tag efter vi kommit hem igår kväll. :) Senaste dagarna har jag insett att så länge man har en vän som finns vid sin sida varenda minut så fixar sig allting. Utan en bästa vän är man aldrig riktigt hel. Så, jag uppskattar dig till tusen! Som jag sagt så många gånger förut, utan dig är jag ganska förlorad! <3

Ska ta tag i lite plugg snart. (dock inte lite, utan snarare ganska mycket.) Puuh, känns som en evighet till höstlovet! :S Sen måste jag spana in avsnitten av Andra Avenyn. Skamligt att jag missat det..Ikväll blir det antagligen fest. Har däremot lite beslutsångest som tynger mina axlar just nu. ;) Menmen, de löser sig såklart!



En äkta vän är det finaste man kan få. <3

Pusss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0