Tisdag.

Faaan, vad rolig dag jag haft! Skolan är ett paradis! Aaae, orkar inte med den här överpeppen på skolan som jag lova. För egentligen, vem är pepp på skolan? Inte jag i alla fall. Fasen, vad alla lektioner är långa just nu! Och idag tog jag hem cirka åtta böcker. Yepp, plugga galet i veckan! Inte ett skit tänker jag göra i Spanien. Om ni inte redan visste är det bara en ynka vecka kvar idag! Gaah, sjukt hur mycket jag längtar just nu! Typ såhär dags har vi landat i förhoppningsvis jättevarma Spanien. (Ta i trä.)

Ska snart åka till träningen..Alla jag har pratat med är sjuka. We´ll see. Kanske bara jag som tränar då! ;)

Det här behöver ni inte läsa. Ni blir nog bara avundssjuka. ;) Är till en trött opepp brud som sitter och jobbar.
Tänk såhär, om sju dagar landar vi på stället vi längtat efter sjukt mycket nu i sju veckor. Senare samma kväll sitter vi på stranden med varsin cider i handen och chillar järnet!! ;) Och DÅ, ska vi ta massor kort på oss. :D Haha (Jag ska försöka vara med på kort.) :P Och aaaa, resten av tiden njuter vi för fulla muggar! Det kommer bli underbart! Och jag längtar så jag spricker! Spanien med min bästa vän!! <3




Den här stranden ska vi bland annat till. Underbart, eller hur? ;)


PUSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tack för peppningen emma ! ;P /K

2008-09-02 @ 20:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0