Måndag.

Och så var det de här med bra uppdatering..Aldrig att man lyckas. Hinner knappt i mitt hum, buissy liv. (Vet i alla fall en varelse som skratta åt att jag ens skrev den där meningen. Wish I could have your life, baby!) ;) Skolan var segare än segast. Idag var nog första dagen jag ångrade lite att jag bytte klass. Jag vet inte ens varför men saknar rasterna, kladdkaka och energidryck promenaderna till ICA. Ja, jag saknade det bara idag. Men, jag ger det andra en chans såklart! Annars så gjorde Natalie och Malin min dag idag! Jag vet inte ens varför men mina snuskisar, (eller aa, mest Natalie) har en förmåga att göra mig glad i alla lägen. Prat om IV byte hann vi ju med också. Natalie vill satsa på Truck A? Kan ju vara något alltså. Tror dock hon får tjata lite mer med att få med mig och Malin till att ha Truck som IV. Haha, jamenvisst, det kan ju vara kul det också! Hur som helst vore det kul om alla tre har tillsammans! :D
Annars så har jag försökt plugga idag. Plugga efter ha cyklat hem på en smått störd cykeltur. Men kul var det. Ett gott skratt förlänger ju livet, right! :)

Aaae, nu är det back to buisness med engelskan..:/

+ ++ 
Jomen, det kan gå. ;)
Hoppas inte bratbilden äcklar för mycket! :O


Pusss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha vet du, jag hade tänkt att välja truck A. Eller jag funderar fortfarande på det. Så jävla bra liksom, och kul.:D

2008-09-29 @ 21:11:24
URL: http://sofiaulvan.blogg.se/
Postat av: natalie.

men seriöst, det är asbra att ha om man typ vill jobba i norge :P och tjäääna massor pengar. alltså, jag kommer att bli rik, ni fattiga. mouhaha!

2008-09-30 @ 18:50:41
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies
Postat av: Karolina

öööh natalie ditt lila miffo! :) Det var jag som sa det där om norge ;)

2008-09-30 @ 19:48:27
URL: http://karooolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0