Fredag - lov !

Påsklov, wiihuuu! Kan säga det tusen gånger och det känns lika bra varenda gång. Välförtjänt är det ju i alla fall! Vi har ju slitit häcken av oss från sportlovt fram tills nu. Min dag har varit fin! Blev en runda på stan efter skolan tillsammans med Karro och Natalie. Hur mycket folk var det inte på stan då? Tror inte folk kan låta bli att gå ut i det här fina vädret! Dessutom ser alla så glada ut nu med, underbart ju! Innan dess var det körsång. Eller körsång och körsång, vi hade rast i 45 minuter sen sjöng vi i en kvart sen slutade vi. Inte helt fel. Rasten på 45 minuter spenderades på Preemmacken tillsammans med Malin. Fattar inte hur ungen efter 45 minuter fortfarande inte hade bestämt vad hon var sugen på? Sen hände roligaste saken. Kan inte låta bli att berätta. Malin hade en flaska med vatten som hon bad mig hålla. Skulle skämta med Malin och låtsas skvätta på henne. Dessvärre märkte jag inte att korken inte var på vilket resulterade i att Malin fick halva vattenflaskan i ansiktet. Ganska kul var det ju faktiskt ändå. Haha, skrattar bara jag tänker på det. Som tur var tyckte ju Malin det var lika kul som jag gjorde! ;)

Sitter annars och funderar på planerna för ikväll. Antingen blir det krogen med killarna från klassen eller så blir det klassfest ute i Ekängen. Med förra klassen då alltså, företagarna. Eller så är jag helt enkelt effektiv och gör båda sakerna? Kan faktiskt funka det med!


Favorit i repris?

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hehehe, klassfest och klassfest. kom till oss iaf :D

2009-04-03 @ 18:39:40
URL: http://sofiaulvan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0