Grillning .

Har legat ute i solen ett tag nu. Underbaaaart! Gah , jag älskar våren. Nu kan det inte komma snö, det kan det bara inte. 22 grader och klockan är fem. Kan ju faktiskt inte bli bättre. Eller hur ? Min kväll ser ut att bli toppen. Ska snart träffa Malin, Karro och Maria. Vi ska gå och handla lite för att sen grilla. Mysmys! Sen ska vi bege oss in mot stan och hitta på något. Jag tycker en tripp till Bosses vore strålande faktiskt. Har svårt att tro dom andra säger emot det, om jag ska vara ärlig. =)

Tänkte bara förtydliga en sak också. Höhö, mest till mormor. Danni är inte en kille och heller inte min pojkvän. ;) Haha. Och när jag skriver Mallan menar jag SpanienMalin och när jag skriver bara Malin menar jag också SpanienMalin. Hoppas du har det bra annars, mormor! =)

Lite bilder sen gårdagen har ni här :


Malin Jacobsson var snygg i brillorna!


Pontus och Cissi gör...något ? :P


Dance dance dance .


Danni och Ross .

Kommentarer
Postat av: Danni

haha go mormor du verkar ha döh ;)

2009-04-05 @ 00:05:50
Postat av: hx

Tjenixen på dig. Vad bra att detta med namn blev utrett,alltså Danni är en tjej det är helt okey för mig sen är det ju det där med Malin,Spanien Malin är Mallan som i själva verket också är bara Malin jag förstår fullständigt.Ha en bra söndag i dag ska jag gå och gratta Mimmi så det blir kaffe och tårta smarrigt.Lev väl kram från mormor.

2009-04-05 @ 11:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0