Ny frippa !

Hellu ! Nu är jag hemma från frissan. Blond - blondare - blondast kan vi sammanfatta det med. Fast är faktiskt riktigt nöjd! Inte fjortisblondt i alla fall. ;) Dessutom skiftar det i lite nyanser och sen är det ny klippt med. Alltid skön känsla det där. Nyklipp, nyfärgat och lite mer annorlunda än sist. Kände att det verkligen var vår idag när jag satt ute på en bänk samtidigt som solen stekte och jag åt vaniljyougurt med kolakulor i. Höhö, vilket vårtecken va? Vanliga människor brukar ju få vårkänslor när Bosses öppnar. ;) Underbart väder just nu! Kan ju inte annat än le åt det faktiskt. Dessvärre är jag fortfarande förkyld. Känns ju verkligen fel alltså. Förkylning och värme passar inte riktigt ihop ju. Inga planer för kvällen. Funderar på om jag inte ska ta en skön promenad senare ikväll. Vore ju väldigt skönt faktiskt. 



En dagens kanske?
Linne - Zara
Cardigan - Lager 157
Jeanslegging - Vero Moda
Armband - H&M - Spanien - Gotland.

Pusss!

Kommentarer
Postat av: hx

Vår på dig.Tycker det var mörk mörkare mörkast men ok. Idag när jag tittade mig i spegeln trodde jag inte det var sant slät i facet som en barnarumpa tills jag kom på att jag hade glömt glasögonen!!!!!!Gick några hål idag det var sommargreener underbart.Synd att du inte kommer med till påsk skulle vara trevligt.Kan du lägga ut ett nytt kort så jag får se hur det blev?Det var snällt.puss puss från en vårglad mormor.

2009-04-03 @ 16:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0