Onsdag.

Om jag skulle påstå att jag ser fram emot att plugga hela eftermiddagen och kvällen skulle jag ljuga. Men i ett försök till att vara lite mer positiv än igår så håller jag helt enkelt käften. Inte frisk idag heller. Har känt mig sjukt hängig hela dagen, men kändes inte som ett alternativ att stanna hemma idag. Å andra sidan var dagen ganska slapp eftersom jag hade håltimme från tio över nio till ett. Och det slog mig en tanke under dom timmarna. Håltimmar existerade inte ens på Munken. Men nu mera ställs lektioner in ganska ofta. Fast, ibland är det ju faktiskt ganska skönt när dom gör det också.

Ska ut och sätta mig i solen med geografiboken nu. Har köpt lite pluggodis i ett försök att peppa mig själv. Om det går att sitta ute återstår däremot att se. Ungarna åker runt som galningar på deras kickbike så det blir nog inte mycket till tysnad.




Tu parle el france? (Malin, var det rätt?) ;)

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-01 @ 17:27:28
Postat av: Malin

haha na..nästan!

rätt:

Tu parles francais ?

2009-04-01 @ 17:28:35
URL: http://www.glife.se/malins
Postat av: Malin

haha na..nästan!

rätt:

Tu parles francais ?

2009-04-01 @ 17:29:37
URL: http://www.glife.se/malins
Postat av: m

oj vad många kommentarer det blev. :p höh

2009-04-01 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0