Skärtorsdag .

Jag hade en jädrigt skön kväll igår! Var på vårdcentralen för min förkylning. Däremot var det helt onödigt. Efter några prover konstaterade dom bara att jag haft otur med att vara förkyld hela tiden. Så ingen magiskkur utan det var helt enkelt bara att bita ihop. Missa lite mer av skolan och lite mer av träningen, yeeey! Resten av dagen spenderades framför Andra Avenyn och med min Twiligtbok. Alltid skönt! Sen övningskörde jag ett tag med. Fast med automatbilen idag. Hoho, den bilen alltså. Det gick bra stundtals och ibland gick det åt skogen. Ska bli skönt med dom där körlektionerna jag bokat in. Fyra stycken än så länge sen ska jag fylla på varenda vecka framtills sommarlovet. Och då ska jag fan köra upp efter det! Jag SKA ha körkort i sommar. Det finns faktiskt inget annat.

Snart ska jag vara vuxen och åka och handla med bror min. Han och jag ska ju fira påsk själva så kan behövas fyllas på i skafferiet! ;)



Pusss!

Kommentarer
Postat av: hx

Glad Påsk på er.Nu har jag bakat bröd, gravat lax gjort en laxtårta,samt en god nubbesallad så det är bara nubben som fattas.Kul att det går bra med din övningskörning,fett alltså då har man privatchafför när du kommer.Här har varit fullt med Påskkäringar dom va så gulliga.Regnet har upphört så det blir nog mycket golf härligt. Ni får ha det så bra allesammans och var försiktig med äggen.Kram från påskkäringen nu måste jag starta ska ju till blåkulla.Kvast kvast på er.

2009-04-09 @ 14:16:34
Postat av: KB

hahahah va e dtta för bild :D?

2009-04-09 @ 17:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0