Söndag .

Puh, vaknade med ångest imorse. Inför skolan då alltså. Har drömt om skolan hela natten så vaknade och trodde jag försovit mig, höhö. Men nejnej, jag har ju faktiskt två dagar till att njuta innan det sätter igång igen. Igår kväll blev det tillslut discobowling tillsammans med Maria, Malin, Becca och Tina. Tyckte synd om dom eftersom jag utklassade alla..NAAAT! Höhö, alltså, bowling är fasen inte min starkaste sida. Jag är faktiskt riktigt urusel på det. Utan undantag också. Men det var riktigt roligt !

Inga planer för dagen. Ska städa lite snart. Inte det roligaste men vad fasen. Och lite plugg borde jag nog få gjort. Så länge, håller vi planerna för kvällen öppna.



Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0