Söndag .

Har suttit ute i solen idag. Och enligt min käre bror börjar jag bli brun. Beror ju givetvis på vem man jämför med. Om man jämför men en gris så, ja. Och man jämför med Ronja så, nej. Mina planer för denna söndag är fortfarande oplanerade. (Och just som jag skrev "denna söndag" insåg jag att det var söndag-som i Gossip Girl.) Fan, missade första tio minutrarna. Däremot känner jag mig inte så besvärad över att inte ha något att göra. Ganska avkopplande. Tror jag tar en promenad senare. Det är ju ändå fortfarande 20 grader ute. En promenad och köpa glass låter trevligt. Får se om jag får med mig någon härlig filur också. Då vore ju kvällen perfekt faktiskt!



En liten gammal bild .

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin sminkning där emmsan :D (och jag saknar fortfarande ryktet säger) ;)

2009-04-12 @ 20:51:19
URL: http://sofiaulvan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0