Söndag.

Urmysig kväll igår! Vi var ju som sagt hemma hos Malin (Mallan) och grillade och hade det bra. Kände att vi var tvugna att utnyttja vårens ankomst till fyllo så vi satt ute. Däremot jävligt kallt så jackorna kom fram efter ett tag. Men vi kunde ju inte annat än njuta av den värme som var. Händiga är vi ju i alla fall som grillar och håller på. ;) Åkte och köpte godis på nya Coop gjorde vi också. Herregud, det var som en ny värld! Vilken jädra stor affär det var, höhö. Resten av kvällen spenderade vi med godis och komiska telefonsamtal. Komiska telefonsamtal i nästan tre timmar menar jag då. Alltså gud, vilka jävla patetiska människor! Kan ju inte annat än skratta åt det faktiskt. Men riktigt kul var det! Underbar kväll med mina fina i alla fall ! =)

Min förkylning är just nu värre än värst. Fan, den går ju aldrig över. Håller verkligen på att bli fullkomligt galen. Jag vill ju tränaaaaaaaa! Gaaah, så jobbigt!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0