Stan och Coop .

Puh, vilken lång dag! Åkte härifrån vid ett och jag kom hem för runt en timme sen. Men nu ni, nu har jag landat. Fikan hos farmor och farfar var trevlig. Jag kom hem med pengar till Kreta, sminkborstar, armband och en vinflaska. Himla bra att ha! Och inte snålt med fika var det heller. Sockerkaka, daimkaka, beskvier, hallongrottor. Herregud alltså. Men gott var det! Fick sen ett sms av Karro där kvinnan bönfall mig att komma och gå på stan med henne. Visst kände jag. ;) Så övningskörde in dit vilket gick helt okej! Köpte ett par solglasögon, ett linne och en ögonskugga. Det får ni se imorgon ! Sen var det dags för kvällens utflykt. Karro hade någon slags jävla rea på godis på Coop så vi tog bussen dit och krånglade bara för det. Hon kom hem med ett kilo godis för 30 spänn sen. Bra gjort där. Fan, vad godis det var ! :P
Sen begav sig Karro hemåt och jag mot Malin för att hämta min bästis ! <3 Hade lite lyx sen som fick skjuts hem utav Malin. Hon har ju inte då körkort men en flitig övningskörare. ;) Blev faktiskt lite impad! Men nu har varken varit inne på msn eller bloggat sen hon körde hem så börjar fundera på om hon överlevde. Vågade nämligen inte påminna henne om uppförsbacken från mitt område. Ganska galet dragläge där du, Mallan . ;)



En film från när vi fördrev tiden inne på Coop . ;)


Ganska facinerande . ;)

Pusss!

Kommentarer
Postat av: mallanbrallan

haha, skulle bara säga att jag snart är ok. Skriver just nu från sjukhuset. vi hörs snart! pusss

2009-04-08 @ 10:24:05
URL: http://glife.se/malin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0