Tisdag .

Dålig uppdatering igår, I know. Gick som sagt på stan, hela långa dagen ! Och likaså igår var det massor folk på stan. Jag kom tillslut hem med ett par gladiatorsandaler. Har letat som en galning och nu hittade jag äntligen ett par! Och det bästa är att dom var riktigt billiga med. Min kväll fick slutade med att jag satt hemma. Vilket jag inte gillar! Tycker man ska utnyttja varje dag men, det blev så i alla fall. ;) Skulle åkt på fest med Ronja men att stanna hemma och försöka bli frisk kändes som ett bättre alternativ. Känns ju jävligt kul att min förkylning inte verkar ge sig. Har varit förkyld konstant i två veckor nu. Jag håller på fullaste allvar på att bli galen. Jag vill fan träna! Utnyttja månaderna jag har på Nautilus men det går ju inte, nejnej. Blir så trött. Snart går jag till vårdcentralen och tvingar dom att ge mig något magiskt piller.

Ska upp till farmor och farfar om några timmar. Dom har ju varit utomlands en månad nu så antar att jag ska få min 18-årspresent. Efter det kanske jag ska träffa Karro en stund . =) Måste på något sätt hämta min bästa vän som är på villovägar..min ipod. ;) I'm starting to go nuts!




Pusss !

Kommentarer
Postat av: hx

Hello. Hoppas ni hade det trevligt hos farmor och farfar. Sitter egentligen och kollar Färjestad-Hv71 just nu fick jag rusa in och se Färjestad göra 2-2 Egentligen skiter jag i hur det går eftersom Frölunda torskade. Men du ska veta att på 80 talet satt man i Karlstad och såg alla matcher när Frölunda spelade där och tro mig det var inte kul. Färjestad-Frölunda 11-2 eller Färjestad -Frölunda 8-3 ja du så gick hela säsongen ungefär pinsamt.Nu blir det en match till i morgon. I dag har jag varit hos Kerstin och Christer,deras barnbarn var där Olvia och Elliot helt underbara ungar .Snackade med David i kväll han kanske kommer hit med någon kompis skulle vara kul.Ha en bra tisdagskväll det är inte så lätt,tisdag är en mellandag ????? Hälsa Spanien-Malin och Malla och bara Malin+Danni Kramar till er alla från Route 66

2009-04-07 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0