Affrodans.

Nu har jag varit på affrodans. Herregud, det måste sett lagom roligt ut! Men faktiskt, det var ganska roligt. Svårt att hålla mig för skratt åt vissa personer som såg väldigt olustiga ut..Som säkerligen jag också gjorde. Eller aaa, det kan jag faktiskt medge att jag gjorde. Det var i alla fall ett pass jag skulle kunna tänka mig köra igen! Sen körde vi träningsschemat med styrka. Snyggisen var där idag igen. Alltså jag dör, så snygg han är! Eller mer gullig, han ser så oskyldig ut så man bara vill krama honom! Hum, undra hur många det är av alla tjejer som tränar på Natutilus som har tänkt samma tanke ! ;) Jag tror inte jag är ensam om att tycka han är väldigt charmig i alla fall.
Menmen, sen gick jag och Malin och åt lite på stan. Mysmys!

Nu sitter jag här och ska se Band of Brothers..Jag börjar bli besatt!

Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0