Besvärad, tror jag.

Idag är jag fruktansvärt besvärad över precis allting.
Besvärad över att behöva öppna matteboken.
Besvärad över att matte B är så äckligt svårt.
Besvärad över att jag måste bära ner dammsugaren.
Besvärad över att jag verkligen inte orkar sitta hemma ikväll.
Besvärad över att behöva packa väskan till Nautilus.
Besvärad över att cykla till Malin och lämna cykeln.
Besvärad över att det är så mycket snö så det kommer vara pissjobbigt att cykla.
Besvärad över att det aldrig slutar snöa?!
Besvärad över att behöva åka buss till gymmet.
Besvärad över att behöva träna själv idag.
Besvärad över att behöva duscha och sen ta bussen hem ifrån stan.
Besvärad över att det är en evighet tills Gossip Girl börjar.
Besvärad över att jag inte träffat Carro sen förra fredagen.
Besvärad över att skolfan börjar imorgon.
Besvärad över att jag ha matteprov på tisdag.
Besvärad över att vara så besvärad.
Så idag är mitt ord besvärad.
Ursäkta klagomålet.


Kommentarer
Postat av: hx

Hej du besvärade härliga tjej.Snacka om besvärad, här är en till. Min TV strejkar, besvärande eftersom jag hade tänkt se Beck-filmen ikväll.Vad f.. ska man göra en hel söndagskväll utan TV????????Egenligen skulle det inte vara några problem om man hade två TV men det verkar fånigt tycker jag.Får bli en otrevlig tråkig besvärande kväll,vet inte om jag klarar detta hoppas på det.Kram från en väldigt besvärande mormor.

2009-02-22 @ 19:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0