Bio med mammi!

Händelserik dag...Naaat! Men ärligt, det har varit ganska så skönt faktiskt. Jag har avverkat ganska så jättemånga avsnitt av Band of Brothers. Otroligt bra serie det där! Sen blev det hipp som happ att jag och mamma gick på bio. Det blev Revolutionary Road med Leonardo DiCaprio och Kate Winslet. Nu i efterhand är det svårt att säga om den var bra eller dålig. Lite mitt emellan, sjukt svårt att säga något om den faktiskt! Konstigt det där..man brukar ju alltid kunna säga något om en film, men det går faktiskt inte i det här läget. Men till något viktigare, jag blev lite halvt förkrossad när jag kom ut ifrån bion. Vill ni veta varför? Jo, för att den snygga instruktören satt utanför bion och åt popcorn...med en tjej som inte såg bra ut för fem öre! Verkligen inte i hans klass ! :O Hjärtekrossande..
Men tack mamma, för en mysig kväll! =)

Men, nu måste jag se Grey's innan Ronja och Simme tydligen kommer hit och sover. Haha, oväntat men kul!




Pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gumman det var trevligt!

Några biotips:

Riv av övre delen av godispåsen så det inte prasslar så mycket.

Köp mjuka godisar som inte hörs så mycket.

Det var nog allt!

Over and out.

2009-02-19 @ 17:18:03
Postat av: hx

Hej. Nu kom kärringen igång igen.På tal om bio,alltså i onsdags när Kerstin och jag skulle gå på bio och se den nya WALLANDER-filmen, väl inne i salongen kände vi att det inte stämde,när vi köpte biljetter frågade killen om vi ville sitta på första eller sista raden, sista eller sjunde gick bra tyckte vi.Väl inne i salongen, lutade vi oss tillbaka i sjunde raden, kände vi att något var fel, här inne fanns minst 10 rader????? Vände oss till några ungdomar (förälskade puss,puss,härligt man minns ju själv hur det var 1958) och frågade dom vilken film dom skulle se, Bond svarade dom, shit fel salong rusade därifrån under allmänt jubel, kom rätt till slut ,ja vi kände oss lite som Laurer.Ja så kan det gå om inte haspen är på. kram igen.

2009-02-20 @ 23:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0