Fredag.

Helloo ! :) Igår åkte jag ner och tränade med Malin. Tanken var att vi skulle köra bodypump men aae, vi körde eget pass istället ! Träningsvärken sitter så in i idag. Efter träningen gick vi och käkade på stan. Mysmys! Sen var det dags för innebandyträning. Spenderade min tid hemma hos Carro innan. Finaste rummet hade hon fått ! =) Träningen var...död. Vi tog i alla fall ett snack med tränaren, så förhoppningsvis blir det bättring nu ! Om det inte blir det, kanske innebandyn läggs på hyllan. Vi får se vad tiden utvisar..

Idag var det Alla Hjärtans Dagtema i skolan. Rosor delades ut hejvilt, men jag blev utan! ;) Men däremot fick jag sötaste saken av Malin! Tack bästa du ! =) <3 Annars fyller Chrille år idag också, så gratttiiiiiiiiiiiiis!

/ E,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0