Fredag.

Jag ber om ursäkt på så dålig uppdatering. Valde helt enkelt att lägga det åt sidan igår ! Ronja och Simme kom ju och sov här som sagt. Väldigt mysig kväll hade vi! Vi låg mest och pratade och skrattade innan vi slocknade framför Twilight. Dom var här hela dagen igår med. Vi kom helt enkelt inte upp ur sängen utan blev liggandes där ända till fyra, lagom slappa! Åkte och körde Bodystep med Malin och Karro sen. Tycker faktiskt det passet var riktigt kul och lagom jobbigt! Vi fick dock en tillsägelse av en surbubba om att vi skulle vara tysta. Vad stör det henne om vi skrattade? Herregud, såna människor som irriterar sig på lite skratt borde helt enkelt stanna inne istället. Efter träningen gick vi och käkade och hade det mys!

Min dag har annars spenderats i Norrköping tillsammans med mamma och pappa. Gillar faktiskt Norrköpings utbud mycket mer än Linköpings. Finns mycket mer affärer och framför allt roligare affärer! Kom hem med två saker ifrån Gina Tricot. Ni vet dom där skitsnygga slitna jeansen? Dom köpte jag sen tröja ! Har ni tur tar jag kort på det men..sen tidigare "erfarenheter" så tror jag inte ni har sån tur ! ;)

Pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-20 @ 21:15:41
Postat av: hx

Hej denna jävla dator. Här sitter jag och skriver massor av saker och helt plötsligt försvinner allt innan jag är klar.Blir så trött Orkar inte med detta just nu, imorgon ska jag skriva mycket det kan du vara säker på. Vet inte om det är något fel men det händer ofta tyvärr Snutteduttan sov gott kram från mormor .

2009-02-20 @ 21:24:16
Postat av: hx

. Kom på en grej, inte hade du behövt köpa gamla trasiga jeans här finns massor av gamla jeans helt gratis!!!! Hör av dig nästa gång (ha ha)

från densamma.

2009-02-20 @ 21:59:28
Postat av: pappa

Hej , jag förstår inte det där med att du köpte jeans vad jag vet så va det väl typ jag som betala eller?? P

2009-02-21 @ 14:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0