Fredag.

Hellu. Ursäkta att jag inte skrev igår. Jag hann helt enkelt inte. Åkte och handlade med mamma direkt efter skolan, kom hem en minut sen ringde Malin och frågade om jag hade lust att ta en fika. Så, stressade ner till stan för en mysfika med Mallan alltså. Sen tog jag bussen till träningen. Vi hade en tränare som hoppade in och tränade oss igår. Sjukt kul var det. Världens respekt hade vi för honom så träningen blev väldigt seriös, för en gångs skull. Tillochmed jag, Ronja och Carro höll oss i skick ! ;)

Jag borde nästan lägga ut en film här senare ikväll. Chrille filmade nämligen våran älskade svenskalärare i ungefär tre minuter innan hon upptäckte honom. Och när hon gjorde det, hotade hon med att släpa honom till rektorn. Herregud, den läraren alltså. Sen fick hon damp när några lyssnade på musik medans vi arbetade. Inget störande alls, ändå blev hon jättearg. Så hon gick och rykte ur hörlurarna ur öronen vilket bara ledde till att fler började lyssna på musik. Jädrigt komiskt. Om ni träffar min svenskalärare får ni nog ett mer inblick i det hela. Hon är inte Folkungas mest omtalade lärare i alla fall. Har förjävla träningsvärk just nu. Hade styrka på Idrott B. Som jag för en gångs skull verkligen såg framemot. Mallan vet varför ! ;) Raaaawr!

Nu ska jag kila..Pusss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha har du med fått en snygging att spana på på idrottslektionerna? ;D

2009-02-06 @ 19:05:11
URL: http://sulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0