Lördag.

Så, hemma igen nu. (Äntligen.) Var på stan med la familja idag. Köpte bara present till min bror som fyller 21 imorgon ! =) Sen pallrade jag mig ner till gymmet. Lagom segt idag..Har så fruktansvärt ont verkligen överallt sen igår. Så imorgon måste nog bli vilodag. Jag är tillbaka på måndag igen, jag lovar ! ;) Hann vara hemma i en sekund innan jag skulle sitta barnvakt längre upp i området. Frustration , frustration, frustration. Herregud, dom barnen vet inte vad lyssna och respekt är! Som tur var kom Malin och räddade mig. Satt sällskap och fullbordade min kväll! Hade inte hon kommit hade jag nog ryckt av mig håret vid det här laget ! Så, det var väl min alla hjärtansdag, I guess.

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0