Lördag.

Igår blev det fest hos Edde i min klass. Men innan dess blev det en busstur runt stan, inga kommentarer om den saken. Karro och Ronja vet vad jag menar! ;) Var sjukt segt på festen först, ville gå efter fem minuter. Men sen började det rulla in folk man kände igen vilket gjorde det lite roligare. Kan säga att Emil var guldvärd som hade med sig popcorn! Haha, dom vandrade runt och uppskattades av alla tror jag. I helhet hade jag ganska kul ändå!

Nu sitter jag här. Borde städa huset. Orkar inte. Borde plugga, orkar inte. Borde åka och träna, orkar inte. Jag tror jag tar och gör alla dom sakerna imorgon istället ! Typisk tråksöndag blir det ju i alla fall!



Hetsätning utav popcorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0