Lördag.

Jag så fruktansvärt trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Blev en sen kväll igår, minst sagt. Ronja och Carro kom hit , vi beställde mat och fixade oss tillsammans inna vi tog bussen mot Tannefors. Där var vi hemma hos Chrille en stund med grabbgänget innan vi blev utslängda för att vi var för högljudda. Illa! Så vi gick hem till Alex och var där ända tills fyra , då våra ögon blev för trötta för att hållas uppe. Lyxlirare var vi också. Tog taxi hem hit och grejer! ;) Dock svarttaxi men vad fasen..
Annars kom jag precis hem ifrån gymmet. Nu är jag så trött så jag bara ville lägga mig och sova heeeeeeela natten. Men icke då, ska plugga lite samhäll innan jag ska träffa Ronja och Carro igen. Vi ska antagligen ha filmkväll med Alex, Noel och co! Mysmys!



Carro och Alex.



Alex.



Mina fina !

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du detta är en äldre mycket prydlig från Stockholm som kommenterar. Du verkar ha det jättekul själv gick jag o la mig före tio alla helger ha ha i min ungdom tänkte vi aldrig på killar, skämt ha det bra från mig i Huddinge! Ha det kul men ta det försiktigt i den stora världen Jätte kram från Kerstin!!!

2009-02-28 @ 17:43:41
Postat av: k.holmberg

Ja du detta är en äldre mycket prydlig från Stockholm som kommenterar. Du verkar ha det jättekul själv gick jag o la mig före tio alla helger ha ha i min ungdom tänkte vi aldrig på killar, skämt ha det bra från mig i Huddinge! Ha det kul men ta det försiktigt i den stora världen Jätte kram från Kerstin!!!

2009-02-28 @ 17:46:37
Postat av: hx

Nu har vi blivit fler som kommenterar på din blogg. Hoppas du gillar det.Det är i alla fall höjdpunkten på min dag. Sover ni aldrg? Det gjorde nog inte vi heller,kom på en grej när jag var 18 blev jag ju gravid det var härligt vi var jätteglada morfar och jag.Så var det med det.I kväll få man väl se på Melodifestivalen Lite lagom intresserad men men,Hälsa dina vänner från mig o9ch ha en trevlig kväll Kram från mormor.

2009-02-28 @ 18:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0