Måndag.

Måndag.. Varför känns dom dagarna alltid värst? Kanske för att då är det hela fem dagar tills man får helg och kanske för att det är IV första lektionen. Idrott B är ingen höjdare alltså. Just nu har vi elevledda lektioner. Idag hade vi fys i en och en halvtimme. En av "ledarna" var en tyrann. Han njöt bokstavligen av att plåga oss. Gick runt och sa 'Vad är det där för fula armhävningar? Kom igen nu för fan.' Alltså den killen...herregud. Annars var dagen bra, jag hade hål i några timmar, hände med Malin ner till Nautilusgym då. Fick en liten rundvisning . ;) Jag tror faktiskt jag ska köpa gymkort där på onsdag. Tänker inte sluta i innebandyn, tycker bara två träningar plus en, ibland två matcher per helg är för lite. Vill träna betydligt mer och då är gymkort strålande. ;) Mallan hänger på passen medans jag ska bli en muskulösjävel som äter protein och blir så pass vältränad så det ser ut som jag ska skita på mig när jag går. Naejvars, kanske inte så men ärligt, jag är alldeles för klenbyggd . :P

Nu är jag uttråkad..Har absolut ingenting att plugga ikväll och dessutom är jag ensam hemma hela kvällen. Så, jag behöver sällskap nu ! :D



Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0