Måndag.

Nu är jag hemma. 23.10 och jag kom precis hem. Känns som typ världens längsta dag eller något i den stilen. Första dagen var seg. Jag kände en liten aning av ångest imorse. Ville bara stänga av klockjäveln och fortsätta sova, panik på skolan. Självklart satte lärarna igång direkt och det känns som jag knappt kommer överleva fram till påsklovet. Tusen prov och redovisningar. Dessutom har vårat schema blivit ännu sämre. Mer lektioner och längre dagar. Imorgon har jag samma lärare i fyra timmar i rad. Och det är dessvärre inte min favoritlärare heller, oturligt nog. Men, min dag idag då. Jag och Natalie var duktiga och gick till bibblan efter skolan. Satt där i mer än en timme och pluggade matte konstant. Bra gjort tycker jag! Sen gick jag och mötte CarroBarro. Vi gick och köpte fika innan vi tog bussen hem till henne. Ronja kom sen också. Var tänkt som en uppiggarkväll för Ronja. Finns för dig här gumman, det vet du! Eftersom Carro är smartast i Linköping, ungefär fick hon hjälpa mig med matten. Jag gjorde faktiskt massor tal och vi pluggade i flera timmar. Känns som jag kom hem med lite mer förståelse i alla fall! Imorgon är det ju matteprov och jag hoppas verkligen det går bra nu! Ska försöka tänka så som Carro förklarade så borde det gå bra! Vi får åtminstonde hoppas på det! =)

Nu ska jag plugga lite matte innan jag slocknar totalt i sängen. Imorgon blir det dålig uppdatering igen. Affrodans med Malin och Karro efter skolan. Sen har jag match mot IBF. Jag tror det är dags för en vinst igen. Det skulle sitta fint! ;)

PS. Idag ogillar jag Östgötatrafikens busschafförer starkt. DS.



Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0