Måndag.

Matchen igår var den tråkigaste på länge. Blev 5-5. Kan sammanfatta det med att det var ju verkligen jätteskoj att åka bil..Well, gjorde i alla fall ett mål. Det enda positiva i det hela var att mitt namn skulle stå med i Corren idag. Men så länge varade inte min tur. Jag har tydligen bytt namn till Emma Dahlgren. Sist jag kollade hette jag Daging i efternamn?

Blablabla , inget nämnvärt om skolan. :P Efter school gick jag på stan med Chrille. Tönten skulle köpa joggingbyxor. Bara för att imorgon är det mysdagen på Folkunga. Alltså ska alla gå runt i joggingbyxor och grejer. :P Förjävla skönt faktiskt ! ;) Nu har jag bråttom. Ska in till stan om ungefär en timme för att träffa klassen. Vi ska på gratisbio ikväll och se Valkyria ! :) Den är förhoppningsvis bra! Efter matchen ska jag nog åka och kolla derbymatchen mellan mitt lag och damerna. Frågan är om jag orkar åka hem efter de? Jag gör nog ett försök i att tränga mig på hos Carro istället ! ;)

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0